TOPSofa Sp. z.o.o
42-400 Zawiercie ul. Westerplatte 15

REGON: 383336750
NIP: 6492315987
KRS: 0000785821
Bank PKO SA. 64 1020 2498 0000 8902 0674 6442
biuro@topsofa.pl
comforteo@topsofa.pl
tel.507 429 801



Dostawa PREMIUM – z wniesieniem do wybranego pomieszczenia
Dostawa po wcześniejszym umówieniu, do domu, z wniesieniem do wybranego pomieszczenia

Dostawa z wniesieniem


1 Przygotowanie do dostawy

Przed złożeniem zamówienia, upewnij się, że produkty mogą zostać dostarczone bez problemu : dokładnie zmierz wymiary swoich drzwi, schodów i windy.

Podaj numer telefonu, pod którym jesteś dostępny w ciągu dnia, aby umówić termin dostawy. Podczas rozmowy z naszym dostawcą, zgłoś wszystkie problemy z dostępem i przejściem, które może napotkać.

Nasz dostawca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy. Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku od 7 do 17. Dostawa jest również możliwa wieczorem do godziny 23 i w sobotę dla niektórych województw.

Na dzień przed dostawą zostanie do Ciebie wysłana wiadomość SMS z informacją o przedziale czasowym dostawy wynoszącym 2 godziny. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS z linkiem umożliwiającym śledzenie w czasie rzeczywistym Twojego dostawcy w internecie.

2 Dostawa

Dostawa pod wskazany adres, do wskazanego przez Ciebie pomieszczenia. Sprawdź czy produkt jest zgodny z Twoim zamówieniem i w dobrym stanie.

Może wydawać się to oczywiste, ale jest bardzo ważne : bądź obecny w umówionym dniu i o umówionej godzinie, aby odebrać swoje zamówienie !

W przypadku ewentualnej niedostępności w umówionym z dostawcą terminie, zadzwoń do niego co najmniej 72 godziny przed wyznaczonym terminem aby go przesunąć. Każda nowa dostawa zostanie zafakturowana przez TOPSofa.pl, jeżeli jest związana z nieuzasadnioną nieobecnością ze strony klienta.

Musisz zanotować wszystkie zastrzeżenia na dokumencie dostawy.

Dowiedz się więcej o dokumencie dostawy
3 Opakowania

W przypadku zwrotu produktu (z wyłączniem sof) prosimy o zwrot w orygianlnym opakowaniu.

Upewnij się także, że dobrze je przechowujesz !






Dostawa ekonomiczna, odbiór przy samochodzie dostawczym  Dostawa pod dom


Dostawa krok po kroku


Produkt dostarczany bez wniesienia


1 Przygotowanie do dostawy

Odbiór produktów odbywa się przy samochodzie dostawczym, prosimy o przygotowanie wszystkiego co niezbędne abyś mógł przetransportować produkt do wybranego przez siebie pomieszczenia.

Przed złożeniem zamówienia, sprawdź czy możesz bezproblemowo przetransportować produkt i zmierz wymiary drzwi, schodów i windy.

Przy składaniu zamówienia, podaj wszystkie informacje niezbędne do prawidłowej dostawy: adres, kod wejściowy, kod do domofonu...

Podaj numer telefonu, pod którym jesteś dostępny w ciągu dnia.

Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku od 7 do 17 i w soboty od 9 do 13 dla poszczególnych województw i produktów.

Dostawca skontaktuje się z Tobą, aby umówić termin dostawy. W niektórych przypadkach, dostawca może spróbować dostarczyć zamówienie bez wcześniej umówionego spotkania. W przypadku nieobecności zostawi on powiadomienie wraz ze swoimi danymi kontaktowymi. Wystarczy skontaktować się z nim, aby zaplanować termin następnej dostawy.

2 Dostawa

Odbiór produktów odbywa się przy samochodzie dostawczym. W zależności od dostępności i dostępnego miejsca parkingowego, nasz kierowca dołoży wszelkich starań, aby zaparkować samochód dostawczy jak najbliżej Ciebie.

Może wydawać się to oczywiste, ale jest bardzo ważne : bądź obecny w umówionym dniu i o umówionej godzinie, aby odebrać swoje zamówienie !

W przypadku ewentualnej niedostępności w umówionym z dostawcą terminie, zadzwoń do niego co najmniej 72 godziny przed wyznaczonym terminem aby go przesunąć.

Każda nowa dostawa zostanie zafakturowana przez vente-unique.pl, jeżeli jest związana z nieuzasadnioną nieobecnością ze strony klienta.

Dowiedz się więcej o dokumencie dostawy
3 Opakowania

W przypadku zwrotu produktu (z wyłączniem sof) prosimy o zwrot w orygianlnym opakowaniu.

Upewnij się także, że dobrze je przechowujesz !

4 Twoje usługi i korzyści dostawy